sobota, 9 lutego 2013

Prolog

Nie zastanawiało was czasem czemu akurat jesteście takiej płci, a nie innej? Nie rozważaliście tematów na temat tego w jakim kraju się urodziliście? Nie wiem, może to i dziwne, że ja bardzo często nad tym rozmyślam, ale nie umiem tego zmienić.
Dlaczego akurat ja nazywam się Cindi Adams? Czemu jestem blondynką o niebieskich oczach? Czemu moi rodzice są bogaci i mądrzy, a ja? Moja wyobraźnia jest tysiąc razy większa od połączenia kilku waszych. Ale to nie jest sprawa szkoły prywatnej, do której uczęszczam. Wszystko to jest spowodowane moją psychiką. Te wszystkie pytania, codzienne rozterki, modlitwy do Boga i inne problemy nie są normalne. Może czas dostrzec to, że ja nie jestem normalna?


Hej! Jest to mój pierwszy blog dlatego liczę na szczere opinie (nawet jeśli mają być one negatywne piszcie prawdę, proszę). Myślę, że fabuła nie jest najgorsza i nie będzie przewidywalna, ale to wszystko okaże się z czasem.
Pozdrawiam was i życzę miłej nocy 

35 komentarzy:

  1. i że niby ja mam tajemniczy prolog?!http://i50.tinypic.com/34qvk40.gif (spokojnie możesz odwiedzić ten link, nawet musisz, nie zawiera on żadnych wirusów, czy cos takiego xd)
    Jestem zaintrygowana twoim prologiem...Jest taki..hmm..inny?
    to jest dopiero tajemniczy prolog...ale dzięki temu świetny! Trzyma w napięciu i chęci dalszego czytania;) Tak więc proszę ciebie o to samo, co ty mnie, czyli o informowanie o nowych rozdziałach;)
    Oczywiście dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW. Tajemniczość to chyba twoje drugie imię. Wiele osób, będzie zżerać ciekawość o czym to będzie, ponieważ z prologu nic nie można wywnioskować. Na razie tyle co wiem, że będzie to opowiadanie o Cindi - pięknej, blondynce, z niebieskimi oczami uczęszczającej do szkoły prywatnej. Ma ogromną wyobraźnię, przez co już ja lubię. Drugim głównym bohaterem jest nasz Justin Bieber ( mam nadzieję, że dobrze napisałam nazwisko, bo często rb w nim literówki ;D ). Idol miliona nastolatek na świcie - świetny piosenkarz i całkiem niezły chłopczyk xDD. Zalatuje mi tu romansidłem. Cóż, ja nie mogę się doczekać co będzie dalej. Od dzis jestem stałą czytelniczką i dodaję się do obserwatorów. Masz dodać szybciutko I rozdział, bo inaczej, znajdę i uduszę !!! ^^
    Pozdrawiam Issia <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam dużo opowiadań i wile czytam nadal i tylko nieliczne zaciekawiły mnie już po prologu. Wydaje mi się, że będzie inne niż te co dotychczas czytałam.. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. ;)

    Zapraszam do przeczytania mojego ;) http://aslongasyoulooveme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest Twój pierwszy blog i już tak świetnie piszesz?! Może i prolog jest krótki, ale widać gołym okiem, że jest tekst jest przesiąknięty talentem. Powiem tak, pisanie bloga rozwija umiejętność pisania, co zaobserwowałam u siebie - nie mam talentu, nie piszę świetnie, ale na pewno lepiej niż wcześniej - tak więc może wyrośnie nam tu pisarka światowej sławy, a ja będę mogła się pochwalić, że czytałam Twojego bloga? W każdym razie życzę Ci tego. Nigdy nie czytałam bloga, w którym jednym z głównych bohaterów jest Justin Bieber. Twój jest pierwszym. Dodaję się do obserwatorów, tym samym pozostając na dłużej, a nawet do samego końca. To *nawet* dodane jest tylko, tak na wypadek gdyby coś mi się stało, a znając mnie to jest bardzo możliwe. Pozdrawiam, życzę głowy pękającej od różnych pomysłów i czekam na pierwszy rozdział z ogromną niecierpliwością :)

    Jeszcze pytałaś, kiedy pojawi się u mnie trzeci rozdział. Tak więc informuję Cię, że właśnie przed momentem go dodałam, ale jest beznadziejny. Jednak mimo to zapraszam do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok,taki prolog widzę chyba pierwszy raz . Wszystko jest po prostu zalane jakąś tajemnicą i wiem,że będziesz pisać na swój sposób dość...jakby to ująć...intrygujący . Krótki,ale za to jaki. Zaciekawiłaś mnie,będę wpadać ,na pewno :)
    P.s
    Miło by było,gdybyś nie wklejała samego spamu,ale postarała się też jakoś skomentować pracę innych,bo czasem robi się denerwujące gdy widzisz pod swoim postem tylko Spam ;)
    Pozdrawiam i czekam na 1 rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. z utensknieniem czekam na next :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie toleruję spamu, przykro mi. Nie zostanę na dłużej. Chciałam tylko zapytać... czym tak naprawdę zdjęciem jest zdjęcie Cindi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, kurde tylko tyle mogę powiedzieć ;)
    To jest naprawdę dobry prolog ;))
    Podoba mi się ;P
    Więc teraz tylko czekam na pierwszy rozdział ;D
    Pozdrawiam,
    M.


    http://one-day-with-thea-and-niall.blogspot.com/
    http://the-love-and-pain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award ;))
      Więcej informacji na ten temat u mnie ;P
      http://one-day-with-thea-and-niall.blogspot.com/p/szczegoowe-zasady-zabawywyroznienia-sa.html
      Pozdrawiam,
      M.

      Usuń
  9. nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ♥ blog ląduję w moich zakładkach :3

    zapraszam na prolog:
    http://let-me-see-beneath-your-beautiful.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Awww, rzeczywiście inny prolog! Taki... Oryginalny! ♥
    Z pewnością będę czytać! ♥
    Życzę dalszej weny i nie mogę się doczekać rozwoju akcji... :3

    Pozdrawiam ciepło! ♥
    marrymeharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten prolog opisał trochę mnie. Też się nad tym wszystkim zastanawiam, ale nigdy nie znalazłam odpowiedzi. Czekam na pierwsze rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog jest bardzo ciekawy :) Mimo, iż nie jest długi, wiele można się dowiedzieć o bohaterce. Bardzo mi się spodobało i chętnie zaczynam obserwować tego bloga :D
    Weny życzę xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiedziałaś, iż to mój prolog jest tajemniczy, a ja tu widzę coś, co powaliło mnie na kolana! Naprawdę. To ma w sobie o wiele więcej zagadki, niż mój! Choć to dopiero początek, to zapowiada się bardzo ciekawie. Nigdy nie sądziłam, iż sam prolog tak bardzo mnie zaciekawi. I może brakowało mi w nim uczuć, to jest bardzo dobry. Podoba mi się to, że postanowiłaś na prostotę. Czekam na rozdział pierwszy i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, zapowiada się bardzo ciekawie:) Już nie mogę się doczekać następnych rozdziałów:) Pozdrawiam Asiek:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisany prolog. Mam nadzieję, że szybko znajdziesz mnóstwo czytelników i się rozkręcisz. Przepraszam, ale ja nie jestem w stanie czytać twojego bloga. Otóż mam mało czasu, szkoła itp. że nawet nie mam czasu ogarnąć swoich blogów, też za dużo czytam już blogów, więc nie wezmę kolejnego na swoje barki, bo nie wyrobię. Przepraszam jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się świetnie ; > Dodaję do obserwowanych :) oczywiście mam nadzieję , ze też to zrobisz : * zapraszam Cię na 2 rozdział :) http://trrembles.blogspot.com/2013/02/chapter-2.html mam nadzieję , że wyrazisz swoją opinię w komentarzu :> z góry dziękuję : ** jest to na początku dla mnie bardzo ważne , aby jakoś wybić się z tych blogów :) mam nadzieję ,że pomożesz trochę :) z góry dziękuję : * / przepraszam za spam :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + jak byś mogła , powiadom mnie gdy pojawi się nowy rozdział :>

      Usuń
  17. Pisze całkowicie szczerze. Prolog jest ciekawy i zawiera wszystko co trzeba. Po przeczytaniu czuje się pewien (pozytywny) niedosyt i ma ochotę na więcej i więcej.Dobrze, ze nie wyjaśniłaś wszystkiego od razu bo takie banalne historie są zwyczajnie..nudne. Oczywiście będę tu wpadać i czekam na pierwszy popis twoich umiejętności :) Przy okazji zapraszam na http://turn-back-time-with-one-direction.blogspot.com/. Kto wie, może przypadnie ci do gustu moja historia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny, choć krótki prolog :D z niecierpliwością czekam na I rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mhmhmh Justin <3 już to lubię haha :D fajny prolog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. [ SPAM ] " Grzeczna dziewczynka, mam pierwszą prośbę..prośbę, czy może rozkaz? Trzymaj się daleko od szkolnej elity, a od Louisa tym bardziej. Mam dla Ciebie też ciekawą informację. Twój nowy przyjaciel - Chris jest gejem, pozdrawiam! "

    http://everything-little-things.blogspot.com/

    Pojawił się rozdział trzeci, zapraszam do komentowania i przepraszam za spam. Cece ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Prolog jest bardzo zaciekawiający i zachęca do czytania kolejnych postów opowiadania. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.
    Życzę weny i pozdrawiam,
    Leighton xx

    ~ Zapraszam też na:
    http://i-know-it-is-more-than-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy będzie 1 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  23. Prolog jest świetny, tajemniczość to twoje drugie imie :)

    Zostałaś nominowana przeze mnie do Versatile Blogger Award <3
    Więcej informacji u mnie :)
    http://life-is-a-slut.blogspot.com/2013/02/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo tajemniczy i przyjemnie się go czyta. Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak na pierwszy blog i wg jak na blog to bosko, podoba mi się, jest zwięzło i tajemniczo. Bd mnie inf o nowych rozdziałach? http://1lovedirection.blogspot.com/ Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny prolog już nie mogę się doczekać o czym będzie opowiadanie! Mogłabyś mnie informować na elsedream albo promise--of-a-lifetime ? Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedy będzie 1 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominuję Cię do Liebster Award : ) Szczegóły u mnie - na obydwu blogach =].
    Pozdrawiam,
    Isiia <3.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czyli można spodziewać się dzisiaj rozdziału ?

    OdpowiedzUsuń